Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Friday, May 29, 2009

tahniah!


bismillahirrahmanirrahim....


salam alaik...

blog nie da penoh dengan sawang,..
maaf ye encik belog...
kesibukan melanda diri..
huhu~


selamat ari jumaat kepada semua pembaca2 sekalian..
aku takde class on friday..
bez kan? hoho~


okay..berbalik kepada tajok entry..


*pesanan khas : ayat2 seterusnya di karang dalam keadaan yang sgt emo..kowang jgn terbawa2 tahap emo aku kay? huhu*

kenape aku dengan tulus hatinye mengucap tahniah? (tulus okeyh..)

kerana..
sal da selamat pulang dari uum..
malah...yang paling mengejutkan, kakinya berSIMEN!
tahniah laa kepada pasukan hockey upsi**l yang berjaya mengakibatkan perkara nie berlaku k
at bff aku..
aku taw laa kowang terror men kan...
tapi..takyah laa nak tunjuk terror dengan memukul stick tue kat kaki member aku!
nak pukol bola, pukol je laa...yang ko pegi pukol kaki dye pehal?
maaf laa kepada warga upsi..

aku bukan nak mengutuk u kowang..
aku kutuk org yg memukul kaki sal 2..
aku paham laa adat men memang gitu kan..

tapi sampai bersimen kot kaki org nie ko pukol.. haaiishhh!
aku plak yang panas kan?
huhu~
mau tak panas.. seksa tengok die berjalan nga tongkat taw?
da laa kami duk level 3.. nak turon naek,
nak gi mandi, gie toilet sume..
kami(aku n rumet laa) tak kesah kena jaga dye sume..
tapi aku sian tengok die jd gitu taw?

sengsara kot nak gerak..

makan minum pon tertahan2 sbb taknak susahkan kitowang bawak dye gi toilet..
hurm...
dan...kaki sal perlu bersimen gitu dalam ms sebulan..
malah.. die kena rest from playing hockey for 6 months!
6 months??? oh...mau cam kucing ilang anak sal nnt.. huhu~

semalam, abg sal da dtg amik dye wat blk umah..

hopefully, sume baik2..

n kaki dye akan cepat semboh..

to sal:
get well soon dear!
kitowang sayang ko!
huhu~


okay..abeh suda entry yang emo..
bdw, tahniah tue UIA yang berjaya dapat tempat ke4 MASUM 09..
tahniah sbb berjaya bawak pulang 14 EMAS.. huhu~
congrats!

p/s : ma parents da bertolak utk menjalani umrah.. semoga mereka dapat menjalani ibadah dengan sempurna.. amin!


No comments: