Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Thursday, May 21, 2009

~mari menjawab tag ~



Assalamualaikum...

setelah beberapa hari melayan kesibukan yang amat dan membiarkan blog ini bersawang, aku dengan tulus ikhlasnye (mcm wat ucapan raya lak..huhu) nak menjawab tag from cik azlinaa..


1. Printscreen your current wallpaper

malas r nak amik gambo yang kat screen.. tayang yg nie teros je laa..huhu~

2. State the reason why do u like/adore/cherish dinding kertas ini?

kenape yew? hehe.. sebab gamba nie di edit oleh aku sendiri dan nie gamba aku dgn bff aku.. Gamba nie di amik masa Appreciation Nite Sports Carnival UIA session 08/09. Dan...tema nya kaler pink + purple.. aku kan Program Manager utk app nite 2.. sebab 2 la theme da jadi girlish2... haha~

i'm really love dis pic... sebab kitowang sangat happy n love each other.. ngee~

3. Tag 10 people

nak tag sume follower voley? ekeke...


No comments: