Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Friday, May 29, 2009

craving...

salam...

memandangkan aku still ade 1 esaimen yang pending..
xstart2 pon ag taw?
gile pemalas farah eliana (sejak bile rajin kan?)
dan..
dengan 1 midterm yang sedang menanti next wednesday...
aku..
dengan tabahnye stay kat bilik..
kunun2 nak wat esaimen la kan..
tapi habuk pon xstart agy..
huhu~

dan spt bese..
bile xde mende nak buat..
mula laa pewot ngade2 nak mkn itu ini kan...
aku tetibe cam terasa nak mkn

.:choc indulgence SR:.



.:a cup of cappucino:.



.:nasi lemak ayam:.



.:spagetti bolognese:.



memang sangat ngade2 pewot aku nie..
tetibe nak ngidam sume nie kan..
nak klua pon, cam malas jew.. huhu~

ade sesape nak blanje aku?
jom2.. (sambil kelip2 kan mata spt minnie mouse.. huhu)


1 comment:

penulis.tidak.bernama said...

aaa...perot kawan pon sama..lapor tetiba..