Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Monday, May 25, 2009

^berdoa^

salam..

aku da selamat sampai di UIA terchenta (chenta laa sgt kan.. hoho~)
esok ade midterm arab..

dan...
aku baru baca beberapa page..
takot!!

tapi cam berlagak pandai jew kan..
suda2..
farah eliana, pegi baca buku..
huhu~

readers sekalian..
mari sama2 menadah tgn bersama saya..
semoga aku dapat menjawab dengan baek midterm esok..
amin!!

tq u ollss...
hehe~


2 comments:

Unknown said...

salam. thanks singgah blog. yep. bdk uia gak. btw, mass comm ea? sy minor mass comm. :)

penulis.tidak.bernama said...

saya pon ada exam 3 paper nih...paperI, paperII, paperIII. harap doa utk saya juga...!