Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Friday, May 8, 2009

~In advance~


salam..



SELAMAT HARI IBU



Erm...sume orang da mule nak fenin2 lalat nak beli ape sempena hari ibu kan..
rilex2... jangan fenin2 lagi...

ekceli...
saya rasa laa kan... dalam banyak2 hadiah..
dan kalu kita tanya mak kita pon hadiah ape yang die nak...
mesti die bagi jawapan paling senang je...
bukan keta, bukan handbag LV(ecece..nak jugak mention LV..hoho~), bukan dinner di five star hotel..
bukan jugak berlian yang berkarat (berlian berkarat-karat laa.. hehe~)

seorang ibu..
cuma mahu...

anaknya berjaya
anaknya bahagia
anaknya tersenyum


betol tak??
sape setuju angkat tangan! ngee~

tapi..ta salah pown bagi hadiah kat mak nie...
tapi sepatutnya bukan hari ibu jew...
sepatutnya setiap hari adalah hari ibu..
setiap hari kita bagi adiah kat ibu kita..
ta perlu nak adiahkan benda mahal2 tue everyday...
cukup laa dengan kita sentiasa mengingatinya, mendoakan kesejahteraan (itu yang paling penting k)
ciuman sayang, pelukan tanda penghargaan dan ucapan terima kasih di atas setiap pengorbanannya.. :)

tapi...ta salah jugak kita nak bagi hadiah utk ibu tersayang kan...
kalo kat bf/ gf kowang bagi macam2..
ape salahnya bagi sumting special utk ibu kan... :)
beli je pape yang kowang rasa sesuai...
mesti ibu kowang berbesar ati menerimanya...
harga n brand xfenting pown...
yang penting kowang ikhlas,..
am i rite??


mama, u r everything for me..
i miss u so much.. sangat..
da homsick da rase nie..
next week nak balik jugak... hoho~



Thanks for reading! :D :')

No comments: