Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Thursday, May 21, 2009

FuLL hOuSe



Assalamualaikum..
ape khabar anda semua?
semoga baek2 hendaknye.. ;)

aku da selamat sampai di umah ayahanda terchenta..
FULL HOUSE again.. :)
da lama umah ni xcukop ahli..
slalu bile balik jew,
ade salah sorang yang xde..
tapi kali nie..
its full.. my bro sedang cuti sems..
abah pon tak gi meeting kat mane2...
ma sis n mum kompem laa ade kat umah kan..
aku lak gataikan diri blk umah walo xcuti..
ngee~

seminggu aku menjalani hari2 yang penoh kepenatan..
memang sangat penat..
klas 8am-5pm...
pastu ngan kelas malam agi..
klu takde klas pown, ade meeting @ discussion..
waa.. naek mengong skejap otak..
huhu~

skang nie aku bersiaran langsung dari umah..
walopon today ade klas..
tp mcm bese r.. aku kan pelajar contoh...
mesti laa ade acara memonteng kelas.. hoho~
da dapat permission from ma ustaz kay?
(kenyit2 mata kat ustaz, teros die bg aku ponteng..haha~)

ekceli aku balik nie sebab esok ade majlis solat hajat utk ma parents yg nak g umrah next week..
aku kan anak pompuan sulong..
kena r balik tolong2 ape yang patot..
mesti mama xcukup tgn nnt kan...huhu~

tetapi...
ade perkara yg menyedihkan..
bibir aku abeh mengkak2 1 day b4 balik umah..
doc ckp aku allergic seafood..
ta penah2 aku allergic..
tetibe tyme nak blk umah allergic lak..
aduyaii... baru nak order udang gulai ngan mama.. melepass! hoho~
si nurul lak gelak jew bile aku kata skt bibir..
die kata sbb manyak cakap sgt..
bile skt bibir, kurang laa cket cakap 2..
tapi..mulot aku tetap asyik membising..
sakit ta sakit..
aku nak cakap jugak... :P


kowang sume...
selamat berbahgia cam aku jugak..
:)

p/s : next week ade midterm... xbace ape pon agy! wawawa...



No comments: