Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Monday, May 18, 2009

gatal + tayang muka

Assalamualaikum u olls...
selamat pagi!
kenapa etry kali ni tajuknye gatal + tayang muke?
ye..benar....
sebab sy gatal nak tayang muke sendirik..
kenape gatal?
sebab da lame tak tayang muke i yang x lawo neh... (aku sedar diri okeyh.. lalala ;P)
so,... tujuan mengepost entry ini ialah utk tayang muka..
okeyh?
ni blog saya, so, sukati saya laa..
hehe~



i taw i ta lawo...
tapi i bersyukur dgn ape yang i ade...
ade lagi owang len yang lagi kesian taw?
jadi, mari kita sama2 memanjat rasa syukur kpd Allah s.w.t di atas kurniaan Nya.. :)

okay...sesi menayang suda tamat...
ikot perangai sape laa suke tayang menayang neh..
ngee~



p/s : Sal da selamat berlepas ke UUM utk MASUM 09.. Gudluck dear!

p/s II : kepada atlit UIA, gudluck tuk kowang sume.. bwk blk pingat manyak2!!
Thanks for reading! :D :')

7 comments:

AkuSiMisteri said...

biasanya yg tayang muka memang tak lawo..tak semenggah..haha..apa apa pun, muka kamu iras iras tunang adek saya..ada bau bau bacang ke?

miss_eliana said...

to AkuSiMisteri : itu laa.. da taw xlawo, nak menayang jugak..kan? itu namanye gataii... ekeke..

iras tunang adek? erk... tataw..
mane laa sy kenal dowang.. ngee~

manihletting said...

adus ni pe ni tayang2 muke???tiru saper ni...ha arap2 uum menang byk pingat laaaaa hahaha uia xyah xper...kan3.......last sblm undur diri slmt tayang muke la byk2=p n gud luck kt atlet uum.....uia xayh xper=p

AkuSiMisteri said...

utm join skali ka masum? kalao join, nmpak gaya suma utm sapu..harap sediakn tisu bebanyak buat lap ayer mata...haha

fara said...

uhuks~! budak masum bakar kafe dewan penginapan YAB!

p/s: student uum.. huhhuh

amy emyla said...

cun ahh yana...anda pkai tdg cm tuh
nak pkai cmtu gak..tp muke sy cam bola kottt...wakakkak

miss_eliana said...

haha..tq emy.. muka yana pown cam bowla gak...
tapi pakai jew..

cube r try.. voley jew 2.. mesti cun jugak.. kalah i nnt.. ekeke.. ;)