Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Wednesday, May 13, 2009

hanya yang termampu...


salam...
semalam birthday Sal..
selalunya kami menyambut dengan..
penuh gilang gemilang dan penoh kejutan...
tapi kali nie...
sambutannya...
hanya yang termampu.. (cam sedey jew ayat kan..hehe)


memang ala kadar sangat2 celebrate nye..
sian lak kat Sal..
tp at least Sal hepy.. (hepy je kn Sal)
huhu~


xsempat nak wat grand2..
memandangkan hari speselnya jatoh pada weekdays..
maka...
kami memang xsempat nak prepare sgt..

ye laa..klas aku full..
8a.m sampai 5 p.m.. (mcm keje lak kan..)
memang agak penat laa... huhu..
petang isnin tue, (11 mei)
aku ngan nurul klua gi Sri Gombak carik kek + mknan utk mkn2..
pegi plak da pukul 6 lebey..

memang betol2 beli benda yang nak jew..
dalam kul 7.30 p.m kitowang da balik..
Masyi plak xikowt sebab aku bagi tugas soh die settlekan wat card..
slalu aku yang amik part wat2 card nie..
tapi dat day, saje pass kat Masyi..hehe~
credits to Masyi sbb bjaye siapkan card yg comey tue.. :)
adiah plak kitowang da beli..
nak tau adiah ape?

mane voley cakap..
tanya r sal.. ekeke..



k2..sambung balik..
after kitowang balik 2, sal memang da ade kat bilik..
n kebetulan jugak, die tade training hockey petang tue.. (sal men MASUM keyh)
selalu die ade training malam..
tp coach die da tuka training pagi petang lak..
kira cam ade hikmah jugak la 2 kan.. ngee~
after solat maghrib sume..
kami melantak dulu..
mkn bese2 jew..
kek tu kami simpan..

pastu sal n nurul layan karOk..
masyi tgk muvi,..
dan aku... after mandi + kemas bilik, baring2 laa atas bed Masyi..
kunun2 nak wat homwork Arab..
skali.. aku tertido.. hoho~
penat sgt kowt.. seharian bgerak non stop kan..
da la mlm b4 tue aku tido 2 jam jew..huhu~
dan..tengah2 syok tido tue,
aku terdenga sore Nurul nyanyi lagu besday tuk Sal..
aku yang dengan muka2 mamai + lalok 2
mangun sambong lagu.. haha~ (xsenonoh kan saye..)

Sal.. agak tkejowt..
sebab dia tatau kitowang bli kek 2..
walopon bukan secret recipe mali..
kira bez jugak laa mlantak kek yang lembowt tue.. ngee~
kad plak kitowang letak atas katil die..
agak suprise la kowt... (suprise x sal? hee~)



nie laa kek 2... b4 and after.. huhu~
ni plak handmade card spesel utk sal..

dan...sekian sahaja cite bout party birthday Sal...
Sowi Sal...
hanya tue yang kami mampu sediakan dis tyme..
tape..yang fenting ikhlas! kn? ngee~


p/s : lambatnye my birthday..huhu~

No comments: