Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Tuesday, April 21, 2009

selamat tinggal ruangku + tag mengetag..

salam...



aku dengan rasminya meninggalkan

ruangku = myspace
dan
tagmengetag = tagged..

aku da bosan dengan page my space + tagged aku 2..
lagipon... da cukup kot ade mukabuku (facebook) + kengkawan (friendster)..

itu pon.. aku da hampir2 delete facebook + friendster...
kenape nk delete?
sbb mcm da bosan sgt nk layan sume2 2..
n tindakan aku utk meninggalkan facebook + friendster di larang keras oleh sahabat2 ku..
kata mereka... 2 je cara nk berhubung yg paling mudah...
at least dpt gak bg komen2 n tgk update terbaru aku..
ye laa..klu dorang msg hp, xsmestinya aku slalu reply kn..
at least if by fs n fb 2, dpt laa jgk aku reply komen n soklan2 dorang.. huhu..
ekceli...bukan aku xnk reply msg via fon..
kadang2 aku bz nga klas + meeting society (bajet bz la 2 kn.. =p)
tmbah plak aku yg malas nk topup... hoho..
2 yg buat aku x terr reply... ngee~

aku tgk fs skang makin xbest jew..
facebook plak, bile bukak, mmg xreti nk off...
rasa nk on9 24/7..
nk buat quiz laa, nk itu laa,, nk ini laaa...
mmg melekakan.. hoho =P

so...skang, aku stay je la dlu dgn fs n fb 2..
da agak2 aku bosan tahap dewa ngan benda alah 2..
i'll say goodbye to them toO... huhu...

MyEm0.com

No comments: