Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Friday, April 17, 2009

jum pegi book fair!

salam...

Rakyat-rakyat jelata sekalian....
jum pegi book fair!
sesape yang bosan + xde keje + gila buku cam beta, jum
kita ramai2 menyesakkan lg PWTC minggu nie..

Date: 17th - 26th April 2009
Mon - Thurs: 10.00AM to 8.00PM
Fri - Sun & Public holidays: 10.00AM to 9.00PM
Venue: Putra World Trade Centre (PWTC), Kuala Lumpur.

Amacam? ade sesape yg berminat? ngee~

Actually aku da jejak da pon book fair tu..
sangat best!
banyak gile sale.. n of course laa aku rambang mata nk beli sum
e buku2 tu..
dengan english novel yg 3buah -rm 15, sebuah rm5, sebuah rm2 pon ade!
sangat2 worth howkeh.. (tgk..aku da mula jd jurucakap produk xberbayar~ huhu..)
n..sesape yg nak carik novel malay, majalah, books.. mcm2 r..

sume ade kat situ... pilih je n pastikan anda sediakan duit manyak2!

iklan da abeh, ni cite aku plak..ngee~

ai 2 pegi book fair ngan coursemate aku, fizah,nana n yanie..
dorang sume da abeh exam dah..
aku je yg berlagak + xsedar diri nk ikot dorang even ada 1 paper
ag menanti..
wahaha...aku memang xpenah sedar diri klu bab2 nak berjal
an neh.. =P
ingat nak pegi nga rumet aku je..
tp 2 of them da selamat pulang ke kg halaman..
tinggal aku n nurul je kat bilik..
nurul lak ada xm ptg 2.. xdpt la nk ikot..

erm..perjalanan kami bermula pada pkul 10pg..
jalan sgt sesak.. traffic jam..

kitorang bajet mcm xde org la kn yg nak jejak pwtc tu..
sekali... nak parking keta pon xleh!
akhirnya.. parking je kat hentian putra..
ramai giler orang..dengan kepelbagaian rombongan manusia..
memang sesak..

masuk je dalam.. banyak giler buku.. i lyke! hehe~
aku n yanie teros teroka timbunan2 english novels yg sangat murah..
n x lupe jgk tapau novel Ramlee Awang Murshid..
murah seyh.. mana2 3 buah novel RAM, dapat
harga rm45 je..
senyum je aku ble dapat..hehe..
purse pon makin nipis smpai terpaksa g cucuk duit lg kat ATM..

beratus jgk la aku spend beli buku ai 2.. miskin da den.. hoho~
tp xpe..ilmu kn...haha...
nana, fizah n yanie yg tengah bz memilih...


ni laa yg aku beli.. utk diri sendiri n my sisters


ni plak stationery sets utk both my sisters.. sangat comel! =)

balik bilik, Nurul geleng kepala tgk aku memborong.. ye laa.. selalu klu g nga dorang, aku dikawal ketat cket bile nk shopping..
tp bile xde dorang, aku memang xsedar diri..huhu~


n disana..aku terjumpe seseorang!
wait 4 da next entry k..
aku nk study utk last paper..
daa~

1 comment:

cutekatak said...

huuhuhhuhu
ko beli 3 novel ramlee awang mursyid yang sama nagn aku
kuang...3x
hehehehhe