Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Friday, April 24, 2009

aku terpaksa..

salam...

ai ni ari jumaat...
selamat menunaikan solat jumaat ye kepada lelaki islam yang berkemampuan... jangan ade yg ponteng.. =P
okeh, sekian sahaja entry ari ni..
selamat ari jumaat~


haha...

ok, aku tipu..
panjang lagi aku nk cite.. (gatai kan? =P saje nk uji kesabaran insan2 yg membaca pada ari jumaat =P)

esok...ari sabtu..
25hb April..
dan.. aku da kena balik UIA..
xpuas lg duk umah... sob..sob..sob.. =(
kalu boley...
aku nak panjangkan je cuti sampai next sems (lambat lg laa 2 nk grad klu cmtu)

esok flight kul 9.15 a.m, di airport PC..
nmpak gaya nye..
kul 7 da kena gerak dari umah..
amik masa bout half n hour..

aku xnk blk utan gombak 2..
taknak! taknak! taknak!
ati da agak sedey...
berat je nk tinggal umah..
da la balik jarang2.. (jarang2 ke? haha)
nnt mesti rindu masakan mama..
rindu my bed..

rindu macam2...

aku kan...
klu bukan sbb wajib amik arabic language 2..
aku xnk buat pon short sems..
klu boleh, aku nak rehat2 je kat umah 2 bulan.. (confirm banyak lemak aku ternak nnt.. haha~)
tapi... apakan daya..

aku terpaksa!!



4 comments:

Paan Jr said...

uia?
gombak?
oo.
nukan matrix tu kan?
huhu

eliana said...

eh..bukan... matrix skang kat nilai n PJ..
yg kat gombak tu main campus.. =)

manihletting said...

apasal laaa awok letok resepi tow,,,dahla cedap mendalah tow lamer doh ku xmkn...meleleh air liur ku ni.....huhuhuhuuuhuhuhu

manihletting said...

hah???lamernyer citer men???baru abes???aku ingat da lamer daa abes???huhuhuhu