Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Thursday, April 16, 2009

girLs + hangs + out

salam..

td xm psychology comm...alhamdulillah.. ok je.. =)
blk je exam,g pusing2 kl nga fizah n nana abehkn minyak kete n g amik medical report dorang kt HKL..
gile kesian kena food poisoning... smpai dorang x amik exam thinking technique ai 2..
nsb bek aku xterlibat same.. hehe..
punce nye sbb dorang makan yong tau fu kat kafe..
huh.. 2 laa.. mknn kat kafe ni xtau bersih ke tak kn..
serik da aku nk mkn kat kafe 2..
ingat dolu pnah jupe lipas dlm laksa..
teros mati selera!!
da la aku pose masa tu.. s**l!


esok dorang kena g lg kt HKL tu sbb org HKL nk clinic uia buat memo utk mtk medical report tu.. byk btol prosedur hospital ni ek..

nk amik medical report je pown.. huhu..

okeh..sume cite2 td hanyalah iklan utk tajuk entry kali nie..
haha.. gile panjang iklan.. mentang2 blaja advertising kn..
teros aku apply di dunia nyata..(nyata ke? alam maya seyh..) huhu..

okeh..ni cite pasal hang out ai 2..

lokasi : klcc

kitowang dengan gigihnye singgah ke klcc walopon destinasi utama nk g area bukit bintang..
kenape begitu gigih?
sbb tiap2 malam mimpi nk makan pizza n spagetti yg giler punye sedap kt pizza hut 2.. nyum2~ (ade owang da telan air liur ke? hehe)

here da mushroom soup.. hidangan pertama yg smpai ble kitowang duduk..


the pizzas..

da spagetti yg sgt sodap!!

kami yg sedang menikmati mushroom soup.. huhu...

howkeh...gile menayangkn? sukati aku laa..blog aku kn...
ngee~

n ni cite yg buat aku sgt panas!!
cmni..kami smpai sana dlm kul 12 lbey.. masa 2 xramai org pown..
n after kami take seat, ade 2 family lak dtg..

kitowang order je laa kn mende2 sume 2..
first,mushroom soup 2 smpai.. tgh lapo kn..
ngap je laa dulu.. ati nk jugak tggu spagetti n pizza 2..

then, about 15minute, smpai laa pizza n hot platters..
melantak laa lg utk isi perut yg besa tuh..
tapi yang buat aku agak bengangnye.. bile kami mintak sos cili, nk tau dorang jawap pe? sos cili da abeh!
xpnah ag aku dengar sos cili abeh kat pizza hut..
kalo da abeh 2, pegi la beli! xkan laa kt klcc 2 xjual sos cili.. wtf!!
n sedang2 makan dengan kepala br nk berasap..
kami br tersedar yg spagetti xsmpai ag..

aku pon panggil la waiter 2.. die ckp 5 minit ag..
ok..tunggu 5 minit.. 10 minit.. 15 minit.. smpai stengah jam!!
org sbelah da pandang2 pelik da tgk kitowang nie.. ntah tu
nggu ape..
ye laa.. meja da xde ape.. ade pinggan kosong + air je..

aku da mule bengang dah.. pastu aku panggil lg waiter 2..

die ckp. 'jap ye cik..lg 5 minit eh..'


banyak la ko punye 5 minit...

masing2 da buat muke dh..
sal malas nk ckp byk sbb die pon da bengang yg amat..
bkn die je..keempat2 org bengang!

yg buat aku lg bengang, tgk 2 family yg dtg after kami sedang melantak spagetti dorang dengan enak.. n 1 of da family 2 da nk abeh mkn pon!
da hampir 45 minit neh menunggu...
huh.. aku pon...ape lg kn...

memandangkn sahabat2 ku yg len soh aku je yg sore kn ke x puasan ati 2...
aku pon panggil laa budak yg amik order nga kami..

tnye die, mne spagetti kami 2 plates yg xsmpai ag 2..
n die pon wat laa muke tkejut n tnya,

'eh..xdpt lg ke?'


aku kn... kalo la aku nie kejam kn.. da jd k
assim selamat dah mamat 2..
rasa cm nk buat gni je.. huhu.. MyEm0.CoM


aku ckp r kt die,

'kami da lame ni kt cni..kalo lmbat sgt, cancel je laa.. org yg dtg after kami pon da lame blah..' (masih menggunakan ayat sopan walopon rasa mcm da berasap kepala aku..)

die pon dgn muke bersalahnye mintak maaf n ckp soh tunggu kejap ag..
sebab benda berbayor n alang2 dh tunggu kn...tunggu je laa lg walo ati aku da tersangat2 panas...

then..
dengan jumlah waiting selama 50minit..sampai laa spagetti 2..
50minit menunggu semata2 utk spagetti.. ntah pape jew...
n kami...mmg da xde mud mengadap spagetti 2..

tp mkn je..nsb laa bende 2 sodap kn...
klu xsodap....xtau laa.. hehe~

so..moralnya... JANGAN pegi lg mkn kat situ! service cha
rges smpai rm8 kot...
tp services cam hape jew... tp,,yg penting kami ken
yang walo xhappy sgt.... =(

seterusnya...


perjalanan di teruskn lg ke lowyat n berjaya times square..

juz jln2 n nurul g usha external hard drive die..
aku, masyi n sal juz tgk2.. cuci mata...
n kje kitowang asyik snap gambo je.. hehe~




sal n masyi yg tgh tunggu aku window shopping..hehe~..

kami.. (abaikn aksi syok sendiri howkeh.. )



sal... (aku suke gmba neh! hehe~)

aksi sengal di bawah cahaya2 neon..


melantak di kfc.. (lg puas ati n snang ati dr mkn kt pizza hut td..huhu)

ni lak brg2 yg aku beli.. aku pon xtau sjak bile aku gile sgt kumpul wrapping paper.. da blambak2 kt bilik aku tuh.. yg len, aku beli kepit rambut utk my sisters n reward utk diri sendiri : pink shawls + compact powder elianto.. hehe~
(teddy itu hanya model semata2.. )

wah....gile panjang entry kali neh...
penat seyh taip... =P

yg penting, kami enjoy brempat n aku sayang rumet aku!
=)

No comments: