Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Wednesday, April 22, 2009

~oh mr.crab~

salam...

pagi tadi aku dikejutkan mama soh pegi beli lauk kat pasar...
aku...(yg sdg menggosok2 mata...) sunggoh laa malas...pagi2
lak 2..hoho~
lalu ku jawap pada mama...
'mama je la yg pegi... xreti r nk pilih ikan sume2 2...
kang nnt kena ngorat plak kt abg kat pasar 2..'

lalu...mama mengalah.. (mama takut aku kena ngorat ke? haha...)
mama je yg pegi sorang2.. (sian plak kat mama..ape punya anak la aku neh...)

dan...mama bwk balik lauk yg gedabak punye byk!
nk wat kenduri ke perli aku mama neh.. haha...
dengan sotong...ikan..ayam... dan...mr.crab!!!

wah...aku da lame giler mengidam nk mkn ketam...
skali ai ni mama belikn...

(ha...kn ada hikmah mama g pasar td..huhu)


oh mama... i love u so much! ngee~

maka...lunch ai ni... berlaukkan ketam!!
i lyke!! nyum~



mr crab...

aksi2 sewaktu sedang memasak...

ni laa hasilnya.... n pinggan kat sebelah 2 aku punye... aku da xambil lauk len dah,..sbb nak menikmati ketam 2.. huhu..

p/s : sesape nk resepi...bole mintak nga mama... =P


MyEm0.CoM

No comments: