Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Saturday, April 25, 2009

terbang~

salam...

Selamat pagi u olls...
anda sume sehat?
saya..kurang sehat..(sejak bile bersaye2 ni? xpe..sopan cket.. =P)
hati yang xsehat sebenarnya..
berat ati sgt2 even da separuh jalan nk balik Gombak..
tadi masa salam nga mama n abah..
tahan je airmata dari mengalir..
masa salam nga my sis pon...
sebak sgt!!
tapi...cover.... (nk tunjuk kental la konon~)
xpe laa.. aku redha...
nnt ade masa, aku balik lg.. :)

oh...cakap pasal sopan...
aku memang sopan today..
blk pakai baju kurung~ haha~
selalu aku pkai jeans n sempoi je..
ari ni... ngade2 nak pakai baju kurung..
ekceli... baju ni mama ku sayang yang buatkan..
semalam mama usaha jugak jahit baju nie sampai siap..
jadi utk tidak menghampakan mama...
aku pakai laa baju nie..
nak snap pic pon macam segan jew...
ramai sgt orang.. ngee~

ok2..aku sedang bersiaran langsung dari epot PC skang nie..
td..kul 5.30 da bangun..
semata2 sebab takut lambat..
nama lagi menumpang orang kan.. hoho,..
td abah anta separuh jalan jew..
pastu aku tumpang kawan abah, Uncle Razali..
sebab die pon nk g KL jugak..
At least ade gak teman kn... (sedapkan ati walo aku sangat2 segan.. huhu~)

aku...tengah bosan menanti waktu departure nie...
lalu..ku bukak lappy ku dan terus menyucuk broadband..
di hadapanku ade sorang amoi.. n pasangan suami isteri..
memandang aku dengan... ntah..xtau la nak umpamakan macam hape.. haha~
n.. terhasil lah entry ni...
sekian sahaja dari aku...
sesungguhnya aku...
sangat le bosan..


p/s : doakan saya selamat sampai ye.. huhu~

3 comments:

Anonymous said...

smoge slamt smpai ke dstinasi :]

manihletting said...

ermmmmmmmm

eliana said...

to radiusi maya algebra : thanx dear..da selamat sampai pown..

to manihletting : kenape dengan kamu? huhu~