Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Sunday, April 26, 2009

mencuri tulang~

salam..

aku sedang menanti participant2..
betapa lama aktiviti menunggu registration dorang neh..
from 8.00a.m - 5.00pm..
bapak lama..
mcm nk balik tido kat bilik jew.. (xle2..tanggungjawab 2.. huhu)

da penat borak2, gosip2, cite pasal bola (walopon aku xminat + xtgk.. haha~)
lalu... kerana da penat bercakap (pernahkan aku penat utk bercakap? salah statement la 2.. :P)
aku pon...bukak laa lappy ku yg xbpe nk comel tp berjasa ini..
tinjau2 blog rakan2.. n .. terr hapdet laa blogku ini..
kata bz kn..
smpai takut xsempat nk hapdet..
menipu lg farah eliana.. haishhh.. :P

oOo yeah...
adakah aku tergolong dalam comittee yg sedang curi tulang?
tentu laa tidak.. huhu~
bukan salah aku..
da memang xde keje kn..
lgpon ramai ag comittee kat kaunter registration 2..huhu...
kira tuka shift r kejap kn.. ngee~

mlm ni ade rehearsal opening ceremony utk esok..
cuak la plak..
ramai sgt datuk2..huhu.. (takot dorang bkenan nk wat menantu jew.. haha.. aku mmg gataii :P)
harap sume ok la..
doa2 je la kn.. huhu..
korang sume...tgk je la newspaper nnt ek! :P


saje nk show off tag... (walopon muka aku nmpak sgt chubby dan buwok! )



p/s : tahniah kpd pasukan selangor yg menang semalam.. n kepada pasukan kelate, anda dah lakukan yg terbaik.. jgn salahkn diri sendiri.. salahkan pengadil!! haha~

3 comments:

manihletting said...

ermmmmm mesti pent kan3???smpt lg curi tulang tow.........

manihletting said...

hahahaha sempat lagi ucp tahniah kt selangor tow....ermm meme kene salahkan pengadil pom cian kt ore klate ni..tension bkn xley jwb exam tapi tension sbb kalah bola hahahahahaaa....ciaaannnnn

manihletting said...

wahhhh semak weiii namtag mu ituuuu