Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Thursday, April 23, 2009

~kerana marina~

salam..

kerana MARINA..

anda tau sape marina?
beliau ialah seorang pompuan yg cantik (cantik kew?
cantik la dari aku~ =P)
yg membuatkan mata org yang memandan
g stare je pada beliau..
dengan body yg HOT.. (hot laa sgt..terdedah sana sini.. ish3..)
dengan kulit yang licin mulus tapi xbape nk mulus.. (jeleskah
aku? haha~)
sudah2... aku xreti nk compliment org banyak2..(
aku bukan spesies kaki kipas howkeh!)
cukup laa aku kata tuhan da anugerahkan die bakat n sesempurna kejadian..
dan...
kerana pompuan ni...

bajet hot la 2 kan... =P



mama majok nga aku...
hahaha~ (gelak la gelak..padahal cuak.. =P)

ekceli...ptg semalam last episode cite telenovela Marina yg ditayang kat TV3 neh..
n mama lak xle nk tgk sebab die klua g kelas ngaji..(baguskan mama saye? ngee~)
pastu...mama pesan kat aku soh tolong tengokkan bagi pihak die..
dan...aku terlupa!!
wahaha...bukan sengaja lupakan diri pon...
my sis yg form 1 tu tuka channel len after die balik skola..
so..aku pon terus laa xingat amanah mama 2... (teroknye saye..huhu)

dan..lepas mama balik, teros die tanya..
"ape cite ngan Marina mama?'
aku pon... (aiyak!! aku terlupa nk tengok!!)
'x ingat nak tengok la maa' (dengan nada yg sangat bersalah..)
pastu kan..mama nk marah aku pon,xsmpai ati..walopon ade aura2 nak pelangkung aku kan...haha~
lalu..aku jawap laa kt mama..
'jap2..kite tgk on9..mesti ade kat website TV3..
sekali..bile bukak.. XDE howkeh!! s**l!! haha~
aku pon..bukak laa you tube..
naseb baek ade..
unfortunately.. xde subtitle la pulok!
mama cakap. 'xpe2..mama xkesah.. bole je paham.. (advance nye mama aku..sejak biler expert bahasa latin neh.. ngee~)

dan...keje aku download je sume part dalam episode final tue..
8 part howkeh..2 jam baru siap.. giler lambat.. hoho~

xpe2... demi mama..
yg pasti, mama puas ati sbb dapat tau ending die.. (selamat aku! huhu~)

sowi ye mama..
bukan sengaja.. terr lupa je.. saya kan memang spesies pelupa.. (sejak semalam laa..haha~)


1 comment:

manihletting said...

ooooooooooo pi dinner tk ajak....huhuhu balik kmpg senyap2 jer yer xper3......(jeles benarnyer=p)