Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Sunday, April 19, 2009

~kemas mengemas~

salam..

alhamdulillah..final exam da selesai..
abeh je exam, aku trus pengsan atas katil.. huhu..
mlm plak ade meeting utk IMYC 09 n MRC..
pkul 12mlm br settle sume..
giler penat...

MyEm0.CoM

blk je meeting, nk kena kemas 1 bilik sbb next sems nk kena pindah bilik..
barang aku plak terlampau laa banyak..

dengan buku, novels berkotak, harta benda yg segala bagai.. kasut2 n baju aku...
Nurul da gelakkan aku da sbb pening xtau nk kemas cmne.. huhu..
mentang2 laa die da siap kemas kn... xpe2.. huhu..
aku start ngemas kul 1 pg..
n aku siap ngemas pkul 5.30 pg!!
tu pon brg yg nak wat balik umah aku kemas lpas bangun subuh,..
nk kena lap2 bilik ag...
mmg sangat penat..huhu..

ni barang-barang nurul..


ni plak sebahagian barang-barang aku... huhu.. (2 pon da sparuh di angkut dlm stor)

wardrobe yg suda kosong...

meja study ku..huhu...


p/s : kepada warga UIA, selamat pulang ke kg halaman ye sume.. huhu..

1 comment:

4.z.L.i.N.4 said...

cute la bilik kt uia...sume pink..
ahahhaha i like...

nk g blaja kt uia lak la...ekkekek