Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Thursday, June 4, 2009

utk tatapan mereka..

salam..

utk adik2 ku..
nie laa gamba mama yang kowang nak tengok tue..
mama xsayang kowang..
sebab tue x mms kat kowang gamba nie..
hahaha (gelak jahat)



to all readers..
entry nie di publish bukan utk show off..
maaf andai ianya bole menimbulkan isu sensitif..huhu~
jap2..macam aku publish gambo tak senonoh plak nak minta2 maaf kan..hoho~
p/s : gamba ini di publish kerana aku malas nak topup no maxis(dat fon je yg ley anta mms) ade sesape nak share kredit? (sunggoh laa aku tak malu..)ngee~

Thanks for reading! :D :')

1 comment:

carlzeguetik said...

tgk gmbar ni amek berkat.. kot2 nanti bley jejak kaki kt sna plak..ameen...