Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Thursday, June 11, 2009

♥h Happy Day!


Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum w.b.t...
salam manis pembuka bicara,..
buat tatapan semua pembaca...
haha.. tetibe buat ayat mcm nak berpidato lak.. (teringat lak zaman jd pemidato skola dolu2..huhu~)



okay2... selamat bertemu kembali..
apa khabar anda semua hari ini?
sudahkah anda bersarapan pagi?
minum di waktu pagi?
bagaimana pula dengan senaman pagi?
berjalan2 regangkan kaki?
haha...

h happy day!!
kowang sume... aku da sehat!!
sebab tue perangai yang sengal nie da kembali seperti sedia kala..huhu..
eh..lupe lak nak memanjatkan rasa syukur...
Terima kasih ya Allah..
di atas setiap nikmat pemberianMu ini...
nikmat kesihatan.. nikmat berfikir.. nikmat menaip.. dan juga..nikmat melalut...
ngee~ ^_^

alhamdulillah da sehat..
xde laa suffer nak kena telan ubat yang manyak dan besa gedabak tue lagi..
tekak pon da ok..
cuma batuk2 cket je laa...
insyaallah...
esok lusa baek laa tue..
MyEm0.com


time kaseh pada teman2 yang menjaga dan mengambil berat keadaan aku tyme demam ai tue..
time kasih jugak kepada mereka2 yang memaksa aku utk makan ubat..
walopon korang sangat pemaksa, aku taw, kowang sayang aku.. sebab tue kowang paksa..kan? kan? huhu..
dan..kepada macik2 serta sepupu sepapat kue...
time kasih utk panggilan dan msg2 yg memesan soh aku mkn ubat n jaga diri..
(manyak laa plak if nak sebot sume kan? huhu~)
jasamu dikenang! hoho~
MyEm0.com

so...hari nie ari khamis...
abah n mama akan sampai kat KLIA kul 1.30 pm nnt..
aku..xsure lagi akan pegi jupe dowang or tak..
sebab...
aku ade shooting..
ecece...poyo jew bagi ayat shooting..haha~
bukan shooting sgt pown..
juz kena blakon n amik video utk assigment jew..
ingatkan paper comm jew kena bershooting dan video bagai nie..
ghupenye paper arab pown nak kena wat video jugak..
advance sgt ustaz aku ni pown..
taw laa nak uji ke kera aktifan kami..
eh.. ke kreatifan la.. ish!
hehe~
dan..yang interestingnya.. video tue dlm
Bahasa arab
hokeyh..
haha..gelak semedang dulu r kami nak tunggu siapkan video tue..
malah..memandangkan aku je student course mass comm dlm grup aku tue yang bese (bese la sgt kan..) dengan edit mengedit video ni...
maka, keje megedit tue jadi keje aku laa..
ponin laa palo den nanti... haha~
MyEm0.com

maka...
jadi....
oleh yang demikian...
(cukup2 la farah eliana)

hehe..okay2...
sampai disini sahaja dulu...
bertemu lagi di lain entry!
sayonara! MyEm0.com

No comments: