Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Tuesday, June 23, 2009

kata hati..

Assalamualaikum n greetings to all..
ini kata hati...


1. sakit otak (aku takde brain tumor ouhh..)

2. tak sabar mahu cuti. -_-

3. tak sabar nak abeh exam.. (nak gi meronggeng..huhu~)

4. exam 1 paper lagyk. gilew malas nak baca buku

5. lapar. nak makan something sweet. tetibe teringat choc indulgence SR..hoho (demand sunggoh!)

6. 6 days lagyk nak terbang pulang (cepat laa masa berlalu)

7. i love my room. it makes me feel happy.

8. i miss home.. :(

9. i miss ma parents n siblings.. :(

10. penat pk nk kena kemas barang utk pindah bilik. ouh!




it's gonna be a
hell week coming.
dush!
sabar Farah Eliana!
ok, sedang.
"Akal itu menteri yang menasihati,Hati itu ialah raja yang menentukan,Harta itu satu tamu yang akan berangkat,kesenangan itu satu masa yang ditinggalkan"^__^

Thanks for reading! :D :')

8 comments:

lionteen said...

sbr k...
xlame lg dpt la blk umah kan..

anaklaut said...

salam...

terima kasih sudi singgah blog saya..segala ulaan sangat saya hargai.

miss_eliana said...

lionteen :

hehe..tgh sabar la ni yang..

miss_eliana said...

anak laut :

sama2.. ;)

AkuSiMisteri said...

hati saya kata, dia adalah hati saya.. the end..

anaklaut said...

salam..


menghuarian kebahagian sangat sukar..mungkin puisi ini boleh memberi sedikt pengertian..


PUISI KEBAHAGIAN


Tidak ada yang lebih membahagiakan
dari menulis puisi di atas kain kesadaran
dengan tinta air mata kepasrahan
dimana sepi adalah teman berbagi
dan hening adalah rumah Tuhan


Tidak ada yang lebih membahagiakan
Selain mimpi yang jadi kenyataan
hati yang selalu kaya dengan harapan
dan doa yang selalu dipanjatkan


tetapi kadang kebahagiaan adalah
keikhlasan yang begitu lapang
ketika kenyataan menjadi badai
memporakporandakan apa yang kita susun
atau menjadi pencuri
mengambil segala yang kita cinta dan kita genggam


dan kebahagiaan sejati adalah
buah kesabaran yang kita petik dari pohon pengalaman
kita mengunyahnya, menelannya, menjadikannya energi,
dan tentu saja : sambil menulis puisi

kebahagian harapan semua insan- anaklaut-

p/s: terima kasih kerana sudi singgah dan mmbei komen dalam anaklaut.

miss_eliana said...

to aku si misteri:

ecece...
sape dia di hati kamu tue? :P

miss_eliana said...

to anaklaut:

awak da tersalah komen entry laa..;)
hehe..tape2..
puisi tue sgt indah..
semoga kamu pon bahagia.. :)
tq anaklaut..