Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Sunday, June 14, 2009

~ kenape mencuri? ~

salam..


okay, gamba di atas ni tiada kaitan dengan tajok entry..
saje nak tayang gamba candid nie..
kategori mencuri gak tu kan?

mencuri amik gamba? huhu~
hurm.. tadi, masa aku tgh edit2 video, kak sa'idah tetibe cakap ma MRC members, kak shima kal die n nanges2 kata laptop pink die kena curik.
OMG! aku sgt terkejut..

MyEm0.CoM

lalu...kitowang bersiap2.. gerak pegi bilik die..

sampai2 jew, memang lappy tu dah xde laa...

mmg xdpt di selamatkan..
yg agak memelikkan ialah; pencurik tue amik sume brg termasok
mouse and charger,,
tapi..cooler fan yang mahal dan berwarna pink tue tak pulak die rembat sekalik..

malah, bole plak die gie rembat beg JUSCO pink yg mana ade purse kecik n brg2 pink len..

nasib laa die tak amik purse @ matric card sume..

if not..tataw laa...

sasaw
org nie di buatnye...


dan..sunggoh laa S**L pencurik itu..

kalo ko xde duit sekalipown...
kenapa
laa nak mencuri..

kalo org curik brg ko, cmne?

mesti ko pown taw mengang n nak marah kan...

nak kata takde otak..
ko pown mesti student gak kan...
pelajar U lak tue..

ke..ko masok U dengan meniru masa exam?
hurm...

MyEm0.CoM

aku doakan laa semoga Allah bukak ati ko...
pegi pulangkan balik brg2 yg ko curik tue..

pegi minta maaf dgn tuan punye brg tue skalik...

mencuri rete org tu, 1 dosa besar okeyh!

nak kena potong tangan kew??
huhu~
MyEm0.CoM


mcm laa ko baca blog aku kan si pencurik..
tape2..aku doakan jugak ko baca blog aku nie..
tapi kalo ko baca, aku nak maki lagi kat ko manyak2!!
ni laa contoh laptop pink yg dicurik tue.. ish!

oh..emo suda.. huhu~
jadi...pengajarannya disini...

jangan lah mencuri..
jangan
lah jadi pencuri...


....sekian...

p/s : to kak shima laling.. take care kay? semoga Allah membalas kejahatan pencurik tue..
p/s II : saya nak jadik pencurik ati no 1 voley?? ekeke..

2 comments:

Anonymous said...

Astaqfirullahalaziiim...ermm aku memahami nasid kak shima tow,aku pom pnah alami periwtiwa yg same huhuhuhu memg sedey smpai tertike,da try nk kire tpi xbley kire gaj huk5 kim salam kt kak shima eark...ustaz aku ader ajar care nk ajar pencurik tp aku xpnah buat hehehe katenya drpa dr.harun din yg ajar.

eliana said...

itu laa.. nak buat mcmne kan..
erm..semoga Allah membalas perbuatan jahat mereka..