Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Sunday, June 14, 2009

.: makan-makan :.

salam..

camat tengahari sume!!

hehe..tak penah2 post entry waktu tengahari gni..

cam pelik lak ghase.. huhu~
anda sume da lunch?
ha? belom?
ish..nape lunch lambat2 neh?
dah2.. pegi lunch cepat..

nnt lapo perut tue..
tapi.. baca laa entry aku nie sampai abeh dulu ek?
hahaha~


aku da lunch da..
ekceli.. dipaksa utk makan tengahari oleh kak sa'idah..

aduyai.. makan pon kena paksa taw?
dah 2 ari aku kena paksa mkn ngan kak sa'idah..
sayang betol die kat aku kan? huhu~
sebab tue die soh aku gi makan..

mangun pagi2 jew die da tanya aku sehat ke tak..
idung aku ni da seminggu bersosek sosek kan..
itu yang die paksa aku gi makan..
sebab aku slalu bagi alasan tak dpt makan ubat sebab xmakan agy..
sekali..tetiap ari kena paksa gi lunch..

hamik ko.. padan muke aku kan..hoho~

okay2..cite lunch da tamat..
aku nak cite pasal gi dinner ai tue sebenornye..
banyk betol melalut kan...

da perenggan ke tiga baru nak masuk mawduk..
mawduk tue ape?
tajok laa..
ecece..tetibe ngade nak use word arab..
sunggoh la aku ngade2..haha~


kali nie, tempat makan yang menjadi pilihan ialah...

.......


.......

.......

.......

aiyak!! aku tataw r ape nama kedai die.. haha~
yang aku taw, kedai tue kat area Sentul..
dan,..yang interestingnya...

decoration utk every makanan tue sgt laa lawa.. huhu~


chicken chop..

nasi goreng nanas.. sgt comel kan? huhu~

ayam pandan.. sedap!


lihat laa...
mmg kreatif laa dowang nie...
(sila tlg abaikan gamba yg xbpe nak lawo tue..huhu~)
yg paling menarik bg aku ialah nasi goreng nanas tu r...
die letak nasi goreng tue dalam nanas yg real tue..
ble try pon, not bad laa rasa die..
ade nanas n gajus dlm tue..

chicken chop die pon len dari yg len..
sedap pon sedap...
ayam pandan tue pon sgt best!!
huhu~
agak2 klu kowang nak cube..
bgtau laa ek..
nnt aku bawak kowang gie sana..
tapi kowang laa yg kena blanja..
ngee~


p/s : to ma sister, nnt kowang dtg, kak yana blanja kowang mkn kat sini.. pujuk abah dulu soh dtg mlawat k'yana..haha~

No comments: