Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Thursday, June 4, 2009

rahsia bulan kelahiran ku~

bismillahirrahmanirrahim...
assalamualaikum....
semoga anda semua berada di dalam rahmat Allah SWT hendaknya...
=)

memandangkan saya tiade isu utk di post..
maka...
saya nak promote tentang rahsia bulan kelahiran saya...
ngade kan? (memang pown..)
haha~

saje jew...
mana laa taw tafsiran tue kena ngan diri nie kan.. huhu~
mende nie aku jupe masa men quiz dlm facebook..
memang xde keje kan..huhu~


jom2 kite usha ape yg ade pada mereka yang lahir bulan doblas cam haku.. haha~


DISEMBER

~Sangat setia dan pemurah.
*setia? pemurah? betol laa 2..haha~*
~Bersifat patriotik. *patriotik? yeah! aku pena join pertandingan sajak ari merdeka ape? huhu*
~Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan. *permainan? men ape yep? hehe~*
~Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa. *eh..aku penyabar hape...*
~Bercita-cita tinggi. * ye..sgt tinggi..seperti tingginya langit..ecece*
~Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi. *oh ye? aku memang gila kuasa..haha*
~Seronok bila didampingi. * seronok kew? lu pikir la sendiri! *
~Suka bercampur dengan orang. * bercampur-campur macam air batu campur? huhu.. well..i love to make frens.. =)*

~Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai. *ala..spe yang xsuke kan.. *

~Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur. * oh? ok2..i'll take it s a compliment..haha~*
~Tidak pandai berpura-pura. * oh..memang sangat xpandai..*
~Cepat marah.* setuju*
~Perangai yang mudah berubah-ubah. * ye ke? bole tahan laa tahap ngade2 aku punye perangai nie kan..huhu~*
~Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi. *kerana diriku begitu berharga =)*
~Benci pada kongkongan. * xde laa menci.. ghimas jew.taw?*
~Suka berlawak. *xde laa suke sgt pon..tapi dlm kelas tue, bile aku ckp, owg mesti nak gelak.. ntah hape laa yg lawaknye.. ekeke*
~Pandai buat lawak dan berfikiran logik. *ye2..logik2..hehe~*


Thanks for reading! :D :')

1 comment:

Anonymous said...

yeke ni bley pecaye ke mendalah
aku tgk cam samer jer ngan ko hahahahha.....=p