Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Thursday, July 2, 2009

kalahkan michael schumacher..

Bismillahirrahmanirrahim...
salam and greetings to all..
salam ceria u olls!!

wah! da berhari xhapdet blog..
suda penoh dengan sawang2 serta belukar di taman larangan tanah jajahan beta nie..
maaflah rakyat jelata sekalian..
bukan xnak membangunkan little kingdom nie.. (bangunkan?? sukahati engkau je farah eliana ek?? ok2, tuka ayt, update..hehe~)
kesibukan melanda diri sebenarnya..
(sibuk laa sgt kan..)


eh..mmg sebok ape..

duk umah kan...
bangun pagi2,kemas umah..thgari, masak utk lunch.. ptg2 siram pokok bunga..
dgn kata len, da jadi suri rumah sepanjang masa r duk umah ni.. (auww!! haha~)
walopon...
sebenarnya...
bukan aku ygt buat sume tue.. haha~

xde laa..aku jadi tukang masak jew kat umah,..
kdg2 je jd tukang sapu..huhu..
kdg2 jugak, jadik driver adik2 n my mum pegi pasar..
Ouh..mmg cukup pakej! haha~

tue laa keje aku sepanjang duk umah berhari2 sampai xsempat nak hapdet blog comey nie.. (eh..comey ke?? comey2..kalo aku xpuji,sape agy yg nak puji kan...ngee~)


ok2..lupe nak tanya khabar rakyat jelata..
memandangkan dah 5 hari xhapdet..
tentu kowang rindu aku kan?? kan? kan? haha..
(sunggoh laa bdk gemok nie prasan)
maka.. apa khabar anda semua?
Apa khabar pakcik2, makcik2, adik2,kakak2,abang2?
ouh..tak lupe juge kepada follower2ku..(mcm laa sume follower bc entry aku nie kan) ~ape khabar kalian semua? semoga sehat2 n ceria selalu hendaknye...
eh..xlupe juge kpd silent reader blog neh.. walopon korang xtinggalkan jejak.. aku taw kowang setia baca blog aku neh kan..
trimas2.. ekeke... (bertambah lagi tahap prasan hingga ke petala ke8)

semoga kowang pon sehat..

aku...
sehat jew.. alhamdulillah!!
bertambah2 sehat sebenarnya...ngee~ :))

okay..skang aku nak cite pasal tajok entry..

Ya Ampuunn farah eliana..
perenggan ketiga baru nak masok tajok?
panjang betol intro kan.. ekeke..

tape2,cikgu sk kate, intro tue memainkan peranan fenting! huhu~

citenye begini...(ready2..sila bayangkan anda berada di litar F1..hehe)
ai tue, masa nak balek, aku kn kat Nilai kat umah ma uncle..
maka, ma uncle + aunty laa yg bertanggungjawab anta aku g LCCT..
aku lak, xprasan yg flight aku kol 7.10mlm..
aku gtau uncle aku,flight aku kol 7.30..
so, uncle aku bajet2,klu klua kol 6 lebey pon sempat r kan..
pastu, masa sedang bersiap2,my dad kal..ms tue kul 6..


abah : slm. ade katne da ni? da gerak g LCCT ke?

me : belom lagi. baru siap solat..jap g nak gerak..
abah : ok2. jgn lambat sgt. flight awak kol 7. nt lambat plak nak check in..
me : ok2..nk gerak da nie.. (padahal dlm kepala tgh berpikir.. bkn flight aku
kol 7.30 ke? huhu)

pastu, trus aku check note dlm hp..

aiiyaakkk!! pukul 7.10mlm laa!!..
memandangkan.. aku nie naek tambang murah Air Asia jew..
maka, syarat die kena check in 45 mnt before depart..
a
duyai....itu laa..men2 sgt.. baru menggelabah! (padan muka aku kn ! huhu)
pastu, aku gtaw laa pakcik aku..
teros laa kitowang siap2..

dan..makcik aku yg drive ai tue..
mmg laju giler!!
mengalahkan michael schumacher!
dlm 15 minit camtu,da smpai LCCT..

wawawa..selalunye amik masa dlm 25 minit gak dari umah die..
naseb jln xjam n lalu highway..
tue yg ley bwk laju2.. huhu..

dan..alhamdulillah!! aku sempat sampai, sempat check in..
n siap men2 kuiz kat fesbuk agy mas menunggu utk depart..
(dgn bangganye menikmati wireless free LCCT huhu~)
naseb sempat kan..
kalo x, haru biru menanges x berlagu nak balek umah.. huahaha..


sempat agy snap pic b4 berpisah..huhu

melayan muka buku di kala kebosanan menunggu..

nak snap gamba sendiri,segan kat org sebelah..amik gamba tingkap pon cukop laa kn..huhu~

manusia2 yg sgt ramai pd hari tersebut..

hehe...
maka..hasil dari pecutan makcikku memandu dengan sgt cermat n berhemah itu telah membawa aku pulang dengan selamatnya..
hohoho~
thanx Cik La.. ;)

sampai disini dulu yee...
trima kaseh sudi membaca.. ;))

Love,

2 comments:

anaklaut said...

miss_eliana,

terima kasih- sambil2 berehat sambil singgah blog2 sahabat..

eliana said...

to anaklaut :

sama2 anak laut..
time kaseh jugak jengok kembali.. :)
get well sOon ye AL..