Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Saturday, February 5, 2011

sehat bersama HERBALIFE!

Salam Alaik

rasanya sape yg follow blog saya n memang tahu perkembangan kesihatan saya,
sangat tau yang saya memang xberapa sehat.
i mean, xde laa sampai ade sakit kronik.
cuma, selalu sangat sakit.
migrain,
cepat penat, gastrik,
sakit dlm perut,
segugut yg melampau dan sangat mudah demam.
sebulan xsakit, memang xsah.
sedey kan? -.-'

dulu, xde laa macam ni sangat.
tapi, Allah yang bagi sakit kan.
salah sendiri jugak sebab bizi dan selalu xkesah dgn badan sendiri.
tapi, Allah memang Maha Sayang.
DIA bagi saya segala sakit ini untuk buat saya berfikir
dan bersyukur dengan nikmat yang di berikan.

once upon a tyme, (ecece)
my bestie kenalkan saya dengan HerbaLife.
penah dengar sebelom ni.
tapi, taktau pon yang Herbalife ni bukan digunakan untuk kurus semata-mata.
Herbalife untuk sihat.
nutrition dalam herbalife da cukop macam-macam untuk kembalikan kesihatan.
InsyaAllah. Herbalife cuma tools.
Allah yang menyembuhkan.
tapi, kita sendiri kena laa usaha. kan? ;)

bila selalu sangat sakit dan seperti sangat menyusahkan org sekeliling,
saya buat keputusan untuk BERUBAH.
tahun baru, azam baru.
dan azam saya ialah untuk SIHAT.
dan Allah bagi saya sakit untuk berjumpa dengan Herbalife.
saya percaya apa yang berlaku itu ketentuan dariNya.

Alhamdulillah,
after 1 month consume Herbalife,

i lost 4kg. (ingt senang nk loose weight? hehe)
NO more MIGRAIN
more ENERGETIC
da xmudah demam mcm dulu2 lagi.
body da shape up.
tiada lagi masalah bibir kering
period pain berkurang

amazing kan produk ni?
*wink wink*

Alhamdulillah.
semua yang berlaku, atas ketentuan Allah.
InsyaAllah, dengan usaha ini.
Allah tingkatkan lagi kesihatan saya n family saya.
now, mama n abah pon consume this amazing produk.
stakat ni, xnmpak lg perubahan.
sbb dorang br consume kan.
after 1 month, i update bout them kay?
:)


kalian yang ingin sehat,
marilah kita BERUBAH.
berapa lah sangat nilai wang yg kita keluarkan ni berbanding nikmat kesihatan yang Allah bagi.
Kalau jeans beratus2, blouse beratus2 anda bole beli n berhabes,
kenapa tidak utk kesihatan diri?
apa yg kita mkn pada hari ini,
efek die mungkin pada beberapa tahun mendatang.
jangan sampai di saat badan terok tak sehat, baru kita nak jaga.
kan? :)
time tu, ubat ribu reban pon sanggop kita cari semata-mata utk sehat.
jadi, kenapa tidak berubah dari sekarang?
:)

ni plak antara testimonial org yg dah berjaya.. :)








tu antara testimonial mereka yg telah berjaya.
munkin anda pula yang seterusnya! ;)


anda yg ingin maintain health, LOOSE weight, GAIN weight,
nak improve skin, bole buat appoinment ngan saya.
dan, yg ingin menambah pendapatan RM500-RM3000 sebulan pon,
jgn segan2 utk contact saya.

eliana0812@gmail.com


im now independant HERBALIFE distributor.
sy cuma entertain org yg benar2 serius n curious about this product.
:)

thanx for reading peeps! chow! ;)