Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Tuesday, August 2, 2011

peluang

Dengan Nama Allah Yang Maha Penyayang
Salam Alaik

Salam Ramadhan semua. Alhamdulillah, Allah berikan nikmat yang tidak terhingga kepada saya.
Hanya seminggu menganggur dan terus di tawarkan untuk bekerja di tempat praktikal lama. Alhamdulillah, syukur kepadaNya yang Maha Mengasihani. Di tawarkan untuk bersama-sama menghidupkan industri filem negara. Hanya Allah yang tahu betapa lonjakan hati bersujud syukur kepadaNya kerana menempatkan di tempat yang memang menjadi minat dan impian saya.

Masih banyak yang perlu belajar dan syukur juga kepadaNya kerana anugerahkan boss yang sangat sabar dengan kerenah dan tidak jemu untuk berkongsi ilmu. Alhamdulillah. walaupun Abah agak bising kerana risau anak pompuan *kesayangan* bekerja dalam industri yang hectic macam ni, tapi akhirnya mengangguk setuju juga kerana kerasnya hati saya menyatakan 'saya mahu'.

ye, saya mahu. Abah ada offer untuk berjumpa beberapa kenalan yang ada nama di stesen tv. begitu juga dengan pakcik yang selalu mengambil berat tentang saya. tapi, bukan sombong, bukan tidak mahu. buat masa ini, saya cuma lagi selesa bekerja di tempat yang penilaiannya dibuat berdasarkan keupayaan dan usaha saya sendiri. di tempat yang saya boleh belajar banyak perkara. Niat di hati untuk ambil Master tidak pernah luput di ingatan. saya sematkan di penjuru hati kerana satu hari nanti saya akan kutip rasa untuk belajar di universiti kembali. InsyaAllah, plan jangka panjang saya masih di garisan keupayaan diri yang bernama Farah Eliana.


Subhanallah. terima kasih Allah kerana membuka hati abah dan mama. Terima kasih Abah, Terima kasih Mama untuk limpahan kasih sayang yang tak terhingga. Terima kasih Along dan adik-adik yang sentiasa menceriakan hari hari saya. Terima kasih Tuan Syed kerana memberi peluang. Terima kasih bakal tunang tersayang kerana sokongan dan pinjaman telinga untuk setiap keluhan dan airmata. Terima kasih Zulee kerana nasihat dan sokongan bersama. terima kasih juga kepada mereka yang turut mendoakan saya. terima kasih kerana memberi saya peluang untuk membuktikan minat dan kehendak hati saya.

Ya Allah, ku pohon kepadamu, berkatilah setiap perjalanan ku, bimbinglah aku ke jalan yang benar. Ameen.