Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Thursday, August 18, 2011

ikan ouh ikan

Dengan Nama Allah Yang Maha Kasih

Salam Alaik

salah satu kerja saya di ofis ialah saya di amanahkan untuk memberi ikan makan. ada dua ekor ikan dalam balang di ofis ni menjadi amanah saya.
tetapi, oleh kerana kesilapan dan mungkin juga kerana selalu minum air yg ada semut,
saya LUPA.

hari jumaat : pagi-pagi dengan semangat bagi ikan makan.
sabtu. cuti : sah-sah laa tak ke ofis kan. masa duk umah teringat je kat ikan tu. tapi, sbb ada hal lain, xdpt ke ofis utk bg ikan makan.
Ahad pon sama.
Isnin, : masa otw ke ofis da teringat.kena bagi ikan makan. tapi, memang dasar pelupa. terlupa nak bagi ikan makan.
malamnya ada meeting.

bos tanya : awak da bg ikan makan?
me : eerrr..dah. (YA ALLAH! terlupa sebenarnya! kesian ikan lapo..wuwu
ingat nk bg before balik, tp terLUPA lagi. -.-')

selasa: pagi-pagi lg pegi ofis semata-mata sbb nk bg ikan makan. berlari naik ke ofis sebab takut ikan tu mati kebulur. huuuu~
akhirnya pada hari selasa tu ikan gemok kekenyangan sebab saya bagi dia makan dua kali. huuu~ saya tau, ikan tu lapoo.. -.-'



sory ikan, saya tak sengaja. takde niat pon nak dera awak. -.-'

2 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

ikan ape tue?

salam ramadhan cik eliana..bagaimane pose arini?
hrp sihat iya..;)

azrey said...

hehe...make me smile =)