Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Monday, August 1, 2011

ratu air mata

Salam Alaik

saya di ofis, sepatutnya tengah kerja, buat kerja.
tapi, sebab stress, sume terbengkalai. -.-'

pagi-pagi lagi da nanges berendam air mata sebab rindukan aktiviti lama.
semalam, azam baru Ramadhan kali ni ialah untuk baca Quran after subuh and topup wif Al-Matsurat sekali.da agak lama tinggal amalan tu.sebab lepas subuh je, layan mata sambung tido. habis je berdoa, terus lipat telekung, lipat sejadah. da lupa nak baca kalimah Allah. -.-'



lalu, pagi tadi, after sahur dan Subuh, bukak balik Quran n Matsurat, baca tafsir.
air mata laju mengalir. RINDU. Sungguh saya rindu kepadaNya yang Satu. T.T

tetiba rasa macam seorang yang tak mensyukuri nikmat.
Allah bagi macam-macam nikmat dan kesenangan. tapi saya? T.T

dan, bila dah sepagi duk berendam air mata, tersedu sedan seorang diri,
kepala mula laa nak sakit. pergi ofis konon dengan semangat baru, tapi hancur lunyai sebab saya kalah dengan emosi dan amarah dalam diri. hari pertama puasa, saya puasa perut, tapi tidak berpuasa emosi. dan air mata mengalir lagi. wajar laa kalu ada yg pernah melabel saya ratu air mata. tetibe hari ini saya setuju dengan mereka. hari ini sahaja. harap maklum.

saya nak buat kerja. tapi bila da jadi macam ni, memang saya xdapat teruskan apa yang saya nak buat. haish! tak baek laa emosi ni. suka nak ruin my day. :(

till then peeps! Selamat Menyambut Ramadhan. Bulan istimewa untuk mengecas bateri ke akhirat. Sama-sama kita gandakan amalan seharian. 

No comments: