Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Friday, November 5, 2010

baru dapat bernafas

Salam alaik

saya baru langsai 5 paper yg bderet dan terkedek-kedek macam anak itik.





baru dapat bernafas dengan tenang.



kepala rasa sangat berat hasil daripada penggunaan sel otak yang melampau
eh, melampau ke?
penat weh bile exam bderet-deret camni.
kesian kat neuron-neuron otak.
frontal lobe juga tertekan.
mungkin hasil daripada pengunaan yang melampau.
eh,apesal suke sangat guna ayat melampau ni? huhu
harap-harap Hippocampus akan berfungsi dengan baik dan cergas untuk menghadapi 2 lagi paper yang menanti. 
Insyaallah, semoga dapat menggunakannya sampai mati.
wuwu

kelima-lima paper yang lepas sumenya hancusss...
hancur harapan Dean List sems ni.
ouh,kecewa!

saya hanya mampu bertawakal.
Allah lagi tahu apa yang terbaek untuk saya.
sunggoh saya sangat sedey dengan performance saya kali ni.
sangat terok dalam sejarah hidop.
saya xnak fail.
ya Allah. Nauzubillah. minta di jauhkan.. sobs.



wanna share this Hadith untuk semua.

“Belajarlah kamu tentang ilmu, kerana mempelajari ilmu semata-mata hanya Allah itu merupakan amal kebajikan, dan menelaah suatu ilmu (sama pahalanya) dengan membaca tasbih, mengadakan pembahasan terhadap suatu ilmu merupakan jihad, mencari ilmu itu ibadah, mengajarkan ilmu termasuk sedekah; menyerahkan ilmu kepada ahlinya merupakan pendekatan kepada Allah, memikirkan suatu ilmu (sama pahalanya) dengan melaksanakan ibadah puasa, dan bermudzakarah tentang ilmu itu (sama pahalanya) dengan melaksanakan solat malam.”

(Riwayat Abu Syaikh dan Ibnu Abdil Bar)


semoga next 2 paper memberi sinaran cahaya yang dapat membungakan hati yg memang ade bunga dalam taman.
eh, apekah?
hehe.. :P



till then peeps!
take care!
:)

1 comment:

Anonymous said...

berusaha,berdoa & bertawakkal...