Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Wednesday, September 16, 2015

Set Slimming Menyusu

Dengan Nama Allah Yang Maha Kaya

Salam Alaik

Lama pulak tergendala nak update pasal SET SLIMMING MENYUSU ni ya. hee

Baik. merujuk kepada entry sebelum ni.. macamana saya maintain berat badan walaupun makan banyak kerana menyusukan anak,

Inilah rahsianya! Tapi kini tak jadi rahsia dah. kikiki

SET ASAS MENYUSU


SET ASAS MENYUSU ada dua produk. ESP dan ALFALFA.

ESP ni dapat bantu
  • pekatkan susu
  • bina otot dan tisu baru
  • cantikkan kulit
Banyak lagi khasiat ESP yang lain. Boleh rujuk kat sini ya :D

Yang paling best ESP ni saya buat pengganti breakfast. Kenyang woooo. Minum esp ni segelas..pastu makan biskut sekeping dua. Memang bertenaga dan mampu bertahan sampai petang! Best! heee. Ye laa.. sejak jadi mak mak ni.. tenaga sangat penting. Lebih lebih lagi bila anak da mula laju merangkak. hihi

Produk kedua yang paling penting dalam set menyusu ni

Alfalfa Complex


Alfalfa ni ada 2 saiz botol tau. Botol kecil 330biji, Botol besar 700 biji, Mesti laa lagi jimat yang botol besar kan:)

Alfalfa ni berfungsi sebagai 

  • milk booster atau penggalak susu
  • banyakkan susu ibu
dan Alfalfa ni ada banyakkkkk sangat kelebihan untuk perempuan tau.

Antaranya buang toksin (elok untuk detoks dan nak kurus), elok untuk alahan, dan untuk kewanitaan. Nanti kita buat entry khas untuk Alfalfa Complex ni ya :)



Tu untuk SET ASAS MENYUSU. Set SLIMMING MENYUSU APA PLAK? hehe

Untuk SET SLIMMING, kena ADD ON OMEGAGUARD atau LECITHIN




Macam saya, memang amik Omegaguard. Sebab dia LAGI POWER dari Lecithin dan BAIK untuk perkembangan otak bayi. Kan baby ambil semua zat dari susu kita. So apa yang kita makan tu akan disalurkan kepada baby. 

Dapat 2 in 1 tau! Mak kurus,anak pintar.hee

Setiap produk ni ada CARA MAKAN tersendiri tau. Bukan main aci redah jee... Sebab tu produk Shaklee ni ada consultation. Nak tau cara makan terbaik...meh jadi customer iolls. hehe

Kalian bole je beli dengan mana-mana penjual atau toko toko jamu. Tapi....kalau tak menjadi jangan salahkan produk tau! Tak menjadi sebab salah cara makan sebenarnya tu :)

Saya DIAJAR dan hadir kelas KHAS untuk belajar CARA MAKAN, Sebab tu customer dapat HASIL yang memuaskan alhamdulillah. hehe

Maka.. inilah RAHSIA saya maintain berat badan walaupunnn makan banyak. Alhamdulillah. yang penting anak sihat dan susu melimpah ruah. Semoga Allah limpahkan rezeki susu emas untuk Naufal Aqil InsyaAllah.

Alhamdulillah.. daripada berat 56kg.. now dah 49kg! Maintain je sampai sekarang :D




Dan harganya macamana plak? hee.

Harga retail untuk set slimming menyusu ni RM360.00. Mahal? Untuk kebaikan anak dan diri.. tak mahal pun.. kan? Invest now for future giteww. Lagipun produk ni tahan sampai dua hingga tiga bulan.. berbaloi la kan? :)

Tapi..saya selalu buat PROMO SPECIAL untuk SET SLIMMING MENYUSU ni. hehe. Nak tau dan nak dapatkan harga special paling best, PM atau wassap saya ye. InsyaAllah.. saya berniat untuk support lebih ramai ibu ibu breastfeed anak mereka hingga berjaya. :)

Dan kalau ada yang berminat untuk dapatkan consultation khas pasal set slimming menyusu ni..jangan segan-segan PM Yana kat FB atau whatsapp kat no 0179076206 tau! Nanti zass Yana reply ya :)

Till then peeps!
Salam sayang daripada Mommy Naufal Aqil ;)

No comments: