Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Sunday, August 30, 2015

Selamat berkenalan! hihi

Dengan Nama Allah yang Maha Penyayang

Salam Alaik

Blogging ni bahaya sunggoh. Bila start blogging balik.. mula laa macam-macam idea nak share. haha

Okay.. sebenarnya,.. rasa macam pelik plak bila da lama xupdate blog,..pastu tetibe update pasal anak. 

Pasal kawen apa sume tak citeeee. Tapi tetibe cite pasal anak kan (rujuk entry sebelum ya) hihi.


Baiklah kawan kawan. Hye, Selamat berkenalan. hehe. 

Nama saya Farah Eliana. Boleh panggil Yana. Saya dah berkahwin dengan suami saya. Asri Zahari dan kami mempunyai seorang putera. Muhammad Naufal Aqil. Sekarang saya tinggal bersama suami di Sandakan, Sabah. Iya bahhh. di Sabah bahhh. :p

Saya sekarang dah berhenti bekerja sebagai kuli. kikiki. I'm now a HAPPY WORK AT HOME MOMMY! wiwiwi. Sekarang saya cuma FOKUS sepenuhnya dalam membantu orang sihat dan menjana pendapatan dengan SHAKLEE. InsyaAllah. :)




Okay. ni gamba kawen. hehehe. Tanggal 1 November 2013. Kami selamat di ijab kabulkan. :D

Alhamdulillah... dan tanggal 5 Februari 2015 Naufal Aqil selamat dilahirkan. Hehe. nanti tang pengalaman bersalin sume kita cte kemudian naaa :D


Ni plak gamba kami bertiga. hee.Tapi masa ni Naufal Aqil baru 3 bulan. Skang da 6bulan. Susah nak amik gamba bertiga skang. xde fotografer :p

Haaa. da abeh dah part berkenalan. kikiki. Nanti kita cte lagi ya. Banyak benda nak share ni. Tungguuuuuuuu :D

Your Trusted SID
Your Trusted Consultant
Your Trusted Coach
.Yana. 0179076206


Salam sayang daripada Mommy Naufal Aqil

No comments: