Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Friday, September 30, 2011

senyumlah~

Salam Alaik

terbaca status dan wall photo seorang wanita di FB. photo bersama hadiah birthdaynya beberapa hari lepas. nak letak ayat pompuan, tapi macam kasar sangat bunyi nya.wanita pon bole lah.
dan wanita itu seorang yang saya kenali.
dia, sudah ada yang lain.

maka, saya pulak yang bersedih. tetiba terasa sebak di dada. wanita ini pernah berhubungan dengan lelaki yang saya kenali. dan lelaki itu adalah insan yang rapat dan terdekat dengan saya.
saya lah insan yang paling gembira di saat mereka bersama. Sebab, saya nampak kegembiraan dan kebahagiaan dalam hubungan mereka. tetapi entah di mana silapnya, si wanita telah memilih jalan untuk mengundurkan diri. si lelaki bersedih. saya tahu. kerana saya kenal hatinya.
tetapi saya tak pernah bertanya kenapa hubungan mereka jadi begitu. *tak baek menyibuk hal rumah tangga orang*
saya cuma diam. dan hari ni, terjawab segala persoalan. haruskah saya berterima kasih kepada teknologi? atau lebih tepat lagi, kepada Mark Zuckerberg? heh.
Si wanita berhak memilih yang di rasakan terbaik untuk dirinya. Biarlah, biar dia memilih. Allah lagi tahu. Saya rindukan senyuman anda wahai lelaki. Senyumlah kembali. wanita itu hanya singgah sebentar di hati untuk menapak di hatimu. bukan singgah sebentar, singgah kembali mungkin?  first love between both of u rite? -.-'
Saya tau terlalu perit untuk kamu hadapi.biarlah. lelaki, mungkin si dia bukan untuk mu. masih ada yang lagi baik menanti. Kami, sentiasa mendoakan yang terbaik untukmu. La Tahzan.
Bertabahlah. kami sayang kepada mu.

Senyumlah kembali. Masih ramai yang ingin melihat senyuman mu.

with love,

3 comments:

Izyan Helmi said...

mungkin tiada jodoh antara mereka. allah lebih mengetahui.

Unknown said...

are pretty sure she got others? or you just assume?

eliana said...

assuming. not pretty sure. but her wall photo shows that. entahlah. myb i'm wrong. :'(