Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Wednesday, January 25, 2012

home sweet home

Dengan Nama Allah Yang Maha Penyayang
Salam Alaik

i'm home.
di teratak ayahanda dan bonda.
tapi sayangnya, keadaan kesihatan merosot.

demam,batuk,sakit tekak. dan selsema juga.
makin menjadi-jadi pula. -.-"
asal balik umah je. demam. tak pe lah, kifarah dosa.
da banyak sangat kumpul dosa kecil ni.hikhik.

dan malam ini malam terakhir di rumah.
sedihnya nak tinggal rumah.
pasti akan rindu rumah lagi nanti.
dah laa kepulangan kali ni membawa kerisauan kepada ahli keluarga.huu.

kalian,doakan aku tidak apa-apa ya?
sungguh, kesihatan yang merosot itu daripada Allah.
dan aku tahu, Allah pilih aku kerana DIA tahu aku kuat untuk memikulnya.

InsyaAllah, setelah confirmed dgn pakar nanti,
aku bagitau kenapa.
cuma pintaku,
doakan semoga semuanya baik-baik sahaja.
Bi iznillah. Hanya Dia yang Maha Mengetahui. :)

Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedangkan kamu tidak mengetahui.
                                                                                          ~ Al-Baqarah 216~


love,

Thanks for reading! :D :')

2 comments:

Anonymous said...

pakar?
ko ok x ni? #risau
get well soon. jgn keje kuat sgt. jaga kesihatan.
-bunga- (aku mls nk login google.hehe)

zino said...

semoga kembali sembuh... dapatkan rawatan yg terbaik... insyaallah...