Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Monday, July 18, 2011

secawan sepiring

Dengan Nama Allah yang Maha Penyayang
Salam Alaik

Location : Dalam perjalanan pulang dari KL ke rumah.

Jalam jam. tetibe terpandang seorang atok membonceng cucunya menaiki motosikal.
hati saya syahdu. tiba - tiba rindu menggamit rasa.

Kecil-kecil dulu, arwah atok selalu membawa saya membonceng motosikalnya ke pasar. Kadang-kadang di bawanya ke pasar pagi untuk breakfast bersama-sama. Air milo yang di order di tuang ke dalam piring. lantas di suapnya ke mulut saya.

Ya Allah. betapa saya rindukan saat itu. Betapa saya rindukan arwah atok. Raya kali ini tanpa atok, nenek, pakcik dan makcik. 4 ahli keluarga di belah ibu tiada bersama. pasti sangat berbeza. -.-'

Semoga roh mereka dicucuri rahmat Ilahi. Al-Fatihah.




Allah knows best about the past, the present and the future. Always have faith in Allah, for He knows us better than we know ourselves. InsyaAllah. To Allah we belong and to Allah we will return.


p/s : takziah buat Paan, kehilangan ibunda tersayang , Dr. Lo' lo Ghazali. Semoga arwah ditempatkan dikalangan para syuhada.

1 comment:

cik tehaa said...

al fatihah.... semoga roh mereka tenang di sana..