Hello Peeps!

Untuk sebarang order / pertanyaan mengenai Shaklee boleh

✉ email di : feliana.adnand@gmail.com
✉ PM di : https://www.facebook.com/farah.eliana
✉ Whatsapp : +60179076206


Terima Kasih :)

Tuesday, December 7, 2010

tahun baru, langkah baru

Salam Maal Hijrah semua

alhamdulillah,
semalam dapat result
Syukur sangat.
Allah berikan lebih daripada apa yang saya mintak.

Alhamdulillah.
Syukran Ya Rabb
it was unexpected.
saya bajet perlu repeat paper bagai.
sebab, for me, it was a worse performance i ever had.
dengan pelbagai dugaan dtg melanda.
memang sy redha je dgn ape yg bakal saya terima.

but then,sume ok.
malah, sangat2 ok..
walopon xdapat DL lg,
its ok,
saya bersyukur.
sangat.
rasa mcm nk nangis masa tgk result tu.
(haha..suke tacing2 sunggoh!)

berkat doa daripada sume..
berkat doa mama n abah..
berkat airmata call mama n abah tiap2 ari bile abeh exam,hehe

Alhamdulillah,
Terima Kasih Ya Allah,
terima kasih family,
terima kasih ustaz,
terima kasih lecturer2,
terima kasih rumet n kawan2 krn support saya,
terima kasih awak krn selalu dgr keluhan saya.
terima kasih semua.

hari ini umat Islam menyambut tahun baru.
langkah baru bermula,
Insyallah i'm hoping a better life for this new year.
Not looking for perfection, just moderation. Still working on it. :)
May Allah bless. :D


2 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

alhamdulillah......

Unknown said...

alhamdulillah..tahniah..

salam maal hijrah..:)